Bank Spółdzielczy w Zwoleniu

Szukaj

Wyszukiwarka

Grupy Klientów

Nawigacja

Tu jesteś:
  • WAŻNE ZMIANY DOTYCZĄCE POTWIERDZANIA PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE

Treść strony

Jeżeli robisz zakupy w internecie płacąc kartą wkrótce wejdą w życie ważne zmiany, które zmienią sposób potwierdzania płatności za zakupy z użyciem usługi 3D Secure.

yM+HJfEgIz2DNT9qZp5CT+hzwYXNBbayu0LG9x9KB8QDGD73ei7Lu5HH3Lfd7C9WwicQDwIZqQAAAABJRU5ErkJggg==

Nie zmieni się nic - w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, zostaniesz poproszony
o potwierdzenie transakcji hasłem 3D Secure, które wyślemy Ci SMS-em.

JSa+JMTWwZarr4oa7+APU0Xni0SoJCT+Avyo8c4ciduhAAAAAElFTkSuQmCC

Podczas płacenia w internecie obowiązkowe będzie tzw. silne uwierzytelnienie. Od tego dnia sam SMS z Banku nie wystarczy i będziesz musiał inaczej potwierdzić transakcję. Jak to zrobisz, zależy od tego czy jesteś klientem indywidualnym, czy też biznesowym, i z jakiego rodzaju karty korzystasz.

 

JESTEŚ KLIENTEM INDYWIDUALNYM I KORZYSTASZ ZE „ZWYKŁEJ” (NIE WALUTOWEJ) KARTY?

 

Masz dwa sposoby:

GkZBIcigqjOdErpN+tZwXq0RyZCXiUEnUZ6u5o6ibjDk6zv+WRXIoTouRhCVPViIUqz+nIuHNd6JMX2yGQullOFNUsbKyRZ4KgN8GXxsYTXEKewAAAABJRU5ErkJggg==

Zrobisz to w naszej aplikacji mobilnej - SGB Mobile; wystarczy, że aktywujesz potwierdzanie transakcji za pomocą aplikacji. Aktywacja jest prosta i przebiega następująco:

  1. wybierasz w aplikacji swoją kartę,

  2. wybierasz przycisk „Więcej akcji”,

  3. wybierasz „Aktywuj potwierdzanie transakcji za pomocą 3D Secure”,

  4. po pojawieniu się informacji o aktywacji, wybierasz opcję „Aktywuj”,

  5. potwierdzasz aktywację PIN-em do aplikacji mobilnej.

I to wszystko! W ten sam sposób możesz w każdej chwili wyłączyć usługę 3D Secure.

 

Pamiętaj, że aktywacji możesz dokonać już dziś, samo potwierdzanie płatności w aplikacji mobilnej będzie działać od 31 października. Od tego dnia podczas płatności w internecie zamiast SMS-a z kodem 3D Secure, dostaniesz na swój telefon powiadomienie z aplikacji SGB Mobile. Klikając w nie uruchomisz aplikację, zobaczysz szczegóły swojej transakcji i opcję jej potwierdzenia. Oczywiście ze względów bezpieczeństwa poprosimy Cię o PIN do aplikacji mobilnej.

Jeśli nie masz jeszcze naszej zrzeszeniowej aplikacji ściągnij ją ze sklepu Google Play (Android) lub AppStore (iPhone) wpisując w wyszukiwarkę „SGB Mobile”.

YbMY1erDoT+zIcL2bBspJEfhAAPwGhnBzaNsBQWQAAAABJRU5ErkJggg==

Zrobisz to tak jak do tej pory poprzez podanie hasła SMS, który wyślemy na Twój nr telefonu
i DODATKOWO poprzez podanie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne ustalone wcześniej
w Banku.
W związku z powyższym odwiedź swoją placówkę lub skontaktuj się telefonicznie
w celu ustalenia odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne do płatności w internecie
. Numery telefonów i adresy placówek znajdziesz tutaj:

 

JESTEŚ KLIENTEM INDYWIDUALNYM, KTÓRY KORZYSTA Z KARTY WALUTOWEJ LUB KLIENTEM BIZNESOWYM?

 

Będziesz mógł potwierdzać transakcje wyłącznie według

YbMY1erDoT+zIcL2bBspJEfhAAPwGhnBzaNsBQWQAAAABJRU5ErkJggg==

Pamiętaj, że jeśli nie wybierzesz jednej ze wskazanych metod potwierdzania transakcji,
po 31 października br. Twoje płatności w internecie z 3D Secure nie będą mogły zostać zrealizowane.

 

 

Baner

obiekt Flash - karty

Dane teleadresowe

Telefon
48 676-23-05
Zadzwoń do nas!

Bank Spółdzielczy w Zwoleniu
Al. Jana Pawła II 25, 26-700 Zwoleń
tel.: (48) 676 26 27 (48) 676 23 05
fax: (48) 67 642 29
Otwarte: pon-pt, 7:30–15:30 kasa: 7:30–15:00
 

[obiekt mapy]

Stopka

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.