Bank Spółdzielczy w Zwoleniu

Ważne linki

SGB Mobile

Treść strony

  • sgbmobile-grafika

Z SGB Mobile:

masz dostęp do rachunku kiedy chcesz


W aplikacji sprawdzisz stan konta (dla Twoich rachunków osobistych, oszczędnościowych, walutowych oraz wszystkich kart), historię wydatków i wpływów oraz szczegółowe informacje o koncie.
 

realizujesz przelewy w dowolnym momencie


Łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew – za pomocą smartfona lub tabletu. Nie odkładaj płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy.
 

korzystasz z portfeli cyfrowych i BLIKA


W SGB Mobile szybko aktywujesz usługę BLIK oraz dodasz swoją kartę do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay. Płać mobilnie tak jak Ci najwygodniej. W aplikacji masz kontrolę nad swoimi kartami, możesz je zablokować w portfelach cyfrowych na wszystkich urządzeniach mobilnych. To bezpieczeństwo i wygoda w jednym.
 

zarządzasz subskrypcjami


W jednym miejscu sprawdzisz, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz zablokujesz pobieranie z niej środków przez sklep internetowy. To również śledzenie do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę oraz możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności.
 

zmieniasz limity


Dzienne limity transakcji są dodatkowym zabezpieczeniem Twoich pieniędzy, jednak zdarzają się jednorazowe większe zakupy. Teraz możesz w łatwy i bezpieczny sposób zwiększyć lub zmniejszyć limit za pomocą aplikacji – już nie musisz iść do banku!

 

Zobacz, jaka jest ładna:

Przewodnik po SGB Mobile

Pobierz przewodnik po SGB Mobile


Krok po kroku sprawdzisz wszystkie funkcjonalności aplikacji, dowiesz się jak aktywować aplikację i jak się do niej zalogować.

Sprawdź, co możesz zrobić z głównego pulpitu, zaraz po zalogowaniu się do aplikacji

Zobacz, jak łatwo zrobisz przelew w SGB Mobile

Spójrz, jak korzystać z BLIKA w aplikacji

Pobierz aplikację SGB Mobile:

App-SKLEP_google-play-badge-e1564148314335.jpg    App_Store_Badge_PL_blk-e1564148236127.jpg

Masz pytania?

zadzwoń na bezpłatną infolinię: 800 888 888
lub napisz: call.center@sgb.pl.


Konsultanci infolinii SGB dostępni są przez całą dobę.

 

Co nowego w SGB Mobile od 14 kwietnia:

W najnowszej wersji rozbudowaliśmy powiadomienia PUSH, dzięki czemu będziemy mogli łatwiej się z Tobą komunikować.

Dodaliśmy moduł umożliwiający szybką rejestrację na szczepienie przeciw COVID-19, poprzez przekierowanie do Internetowego Konta Pacjenta.

Zoptymalizowaliśmy działanie aplikacji.